Актаныш

30 апрель 2022 яңалыклары

  • 30 апрель 2022 - 21:17
    Яшь гармунчы Лимар Шакиров Максат Гомәров призына лаек булды
    Танылган музыкант Максат Гомәров призына баян, аккардеон, гармоника буенча 2 республика фестивале узды.
    422
    0
    2
  • 30 апрель 2022 - 18:53
    ДЖИП СПРИНТ- 116: Актаныш районы башлыгы призына автомобильләр узышты (фоторепортаж)
    Бүген Сөн буе чын-чынлап йокыдан уянды. Талгын, тын тормышка өйрәнгән табигатьтә көнозын машиналар шавыннан гөрләп торды.
    2797
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 17:34
    Аккүз мәктәбе 150 мең сумлык грант отты
    Аккүз мәктәбе "Игелек каникулга китми" Бөтенроссия конкурсында җиңү яулады.
    575
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 15:28
    Тәмле, ләкин зыянлы!
    Нинди эчемлек гомерне кыскарта?
    240
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 15:00
    Татлы эчемлекләрнең бу тәэсирен белә идегезме?
    АКШның Джорджия һәм Көньяк Калифорния Университетлары галимнәре эксприментлар үткәргән һәм татлы эчемлекләр куллануның көтелмәгән нәтиҗәләрен ачыклаган.
    717
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 13:17
    Әгәр дә уртлар бозылса...
    Еш кына теш урты яки авыз куышлыгы бозыла.
    320
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 12:12
    Мунча дәвалый
    Зирек миллеге нидән дәвалый?
    375
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 10:59
    Ветераннарыбыз алдында баш иябез!
    Районыбызның архив бүлеге белән берлектә оештырылган һәм алып барылган "Район сулышы" фотопроектының чираттагы шимбә чыгарылышында менә шундый фото! Тиздән, 9 май - Бөек Җиңү бәйрәмнәре дә якынлашу уңаеннан да.
    427
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 10:08
    Җитен мае файдалы
    Җитен мае ашкайнатуны яхшырта, токсиннарны чыгарып, ябыгырга ярдәм итә. Моңардан башка да организмга уңай тәэсире бик күп.
    337
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 09:42
    Үсентеләрне утыртуга әзерлиләр
    Районны агач үсентеләре белән тәэмин итүче Минзәлә урманчылыгының Актаныш бүлекчәсенә караган Югары Богады авылындагы питомникта бүгенге көндә эш кайный. Агач үсентеләрен утырту өчен әзерлиләр.
    207
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 09:00
    Ак шәрабтан да әйбәте юк
    Русия шәраб белгечләренең күптәнге бәхәсенә, ниһаять, нокта куелмакчы. Мәскәүнең баш наркологы Евгений Брюн алкогольле эчемлекләр арасында кеше сәламәтлегенә иң зыянсызы итеп ак шәрабны күрсәтте.
    428
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 07:59
    "Ромашка" балалар бакчасы нәниләре өлкәннәрне балачакка кайтарды
    Татар халкының милли йолаларының берсе булган, балалар өчен истә кала торган, күңелле "Карга боткасы"на кирәк- яраклар җыюда безнең "Ромашка" балалар бакчасыннан зурлар төркеме йөреп кайтты.
    428
    0
    1
  • 30 апрель 2022 - 07:50
    Аракыга салып тотыгыз...
    Орлыкларның озак чыкмый торган гадәте бар.
    639
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 07:21
    "Саумы, дөнья!", саумы, 30 апрель!
    Исәнме, Актаныш! Хәерле шимбә иртәсе белән, райондашлар! Бәрәкәт, саулык, куанычлар һәммәгезгә дә, дусларым! Күңел тынычлыгында, имин узсын бүгенге көн!
    233
    0
    0
  • 30 апрель 2022 - 06:48
    ИҢ-ИҢНӘР АЧЫКЛАНДЫ:Актанышта дәүләт театры һичшиксез булырга тиеш!
    Биредә хыяллар тормышка аша, күңелләр рухи азык ала. Сәнгатьнең әлеге төре милләтара татулыкны халкыбызның рухын ныгыта, телебезгә, гореф-гадәтләребезгә мәхәббәт уята. Шуңа күрә дә районыбызда театр дөньясын яратучы, аны үз итүче кешеләр яши . Актаныш районындагы оешма һәм предприятиеләрнең, хезмәт коллективларының матур, гүзәл театр язына әверелгән театр айлыгына йомгак булды. Ул Гран-прига лаек дип табылган Актаныш сәләтле балалар өчен гуманитар гимназия-интернатның “Хушлашырга ашыкма” лирик комедиясе белән тәмамланды.
    500
    0
    0